TAHAKKUK ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - GÖREV TANIMI
1. Üniversite Akademik ve İdari personelinin tüm maaş tahakkukları fark ödemelerinin yapılması.
2. Tahakkuk ettirilen evrakların ilgili kanun ve mevzuata uygun olarak tanzim edilmesi ve Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığına gönderilmesi.
3. Akademik personelden kredi kullanacaklara gerekli belgelerin düzenlenmesi.
4. Asgari geçim indirimlerini maaşlara yansıtmak üzere personelden alınan Aile durumu belgelerinin kontrol edilerek vergiden mahsup edilmesi ve maaşlara yansıtılması.
5. İcra kesintilerinin ilgili İcra Müdürlükleri ile yapılan yazışmalar neticesinde kesilerek İcra Dairelerinin hesaplarına gönderilmek üzere ilgili birime gönderilmesi.
6. Çeşitli sebeplerle görevlerinden ayrılan personele kişi borcu formu düzenlenmesi,
7. Mahkeme kararları sonucunda avukatlık ve mahkeme harcı tutarlarının alacaklılar adına tahakkuk ettirilmesi,
8. Üniversitemiz Tıp Fakültesi çalışanlarından Fiili Hizmet Zammı ödemelerinin takibi ve Sosyal Güvenlik Kurumu ile yazışmalarının yapılarak düzenli ve eksiksiz olarak ödenmesinin sağlanması.
9. Her ay düzenli olarak Akademik ve İdari Özlük tarafından düzenlenen terfi, atama ve intibak çizelgelerinin kontrol edilerek Maaş datalarının girilmesi ve Unvan değişikliklerinde maaş farklarının tahakkuk ettirilmesi.
10. 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu uyarınca Bütçe Mali Kontrol Genel Müdürlüğü’nün web sayfasından tahakkuk ettirilen maaşların Gönderme Emri belgelerinin internet ortamında bilgi girişlerinin yapılarak ödemeye hazır hale getirilmesi. (Onay alınması her ay Fakülte, Yüksek Okul, Daire Başkanlıkları ve birimler bazında)
11. Personelimiz tarafından alınan sağlık raporlarının her ay İlgili mevzuat uyarınca maaşlarından % 25 oranında kesintisinin yapılması.
12. 1416 Sayılı Yasa gereği yurtdışında doktora eğitimi yapan araştırma görevlilerinin her ayın 15’inde bulundukları ülke para birimleri cinsinden hesaplanarak burslarının ödenmesi,
13. 5510 Sayılı yasa çerçevesinde 1 Ekim 2008 tarihinden itibaren maaşlardan yapılan SGK ve GSS kesintilerinin online olarak Sosyal Güvenlik Kurumuna gönderilmesi ve Ek1, Ek2, Ek3 formatındaki Aylık Prim ve Hizmet Belgelerini düzenleyerek her ayın 25. gününe kadar Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı ile mutabakat sağlanarak Sosyal Güvenlik Kurumuna gönderilmesi.
Personeller
Tahakkuk Şube Müdürlüğü |
Mehmet Kızılay | Şube Müdürü | 2317 |
Mehmet Adıyaman | Öğretim Görevlisi | 7779 |
Alaeddin Şimşek | Şef | 7942 |
Mahmut Aygün | Şef | 3377 |
Nurullah Süzük | Şef | |
Savaş Maral | Şef | 7941 |
Ayşe Sönmez | Programcı | 7952 |
Abdullah Erdem | Tekniker | 5164 |
Kasım Yılmaz | Tekniker | 2325 |
Ahmet Yıldız | V.H.K.İ. | 7962 |
Halil İbrahim Tarhan | V.H.K.İ. | 7964 |
Mehmet Cennet | V.H.K.İ. | 7951 |
Bekir Gündüz | Bilgisayar İşletmeni | 5157 |
Mehmet Buhari Yokuş | Bilgisayar İşletmeni | 7945 |
Mehmet Çiftsüren | Bilgisayar İşletmeni | 7943 |
Mehmet Nuri Arslan | Bilgisayar İşletmeni | 7949 |
Mesih Evran | Bilgisayar İşletmeni | 7947 |
Mustafa Karakoç | Bilgisayar İşletmeni | 7953 |
Recep Kadri Turan | Bilgisayar İşletmeni | 7948 |
Remzi ÇİÇEK | Bilgisayar İşletmeni | - |
Selçuk Bal | Bilgisayar İşletmeni | 7946 |
Şeref Yılmaz Haşimoğulları | Bilgisayar İşletmeni | 8799 |
Veysi Dündar | Bilgisayar İşletmeni | 7950 |
Gönül Kaya | Memur | 8798 |