PÇ 1 İş
sağlığı ve güvenliği, çevre bilinci ve kalite süreçleri hakkında bilgi sahibi
olur.
PÇ 2 Mesleği
için güncel gelişmeleri ve uygulamaları takip eder, etkin şekilde kullanır.
PÇ 3 Bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini
yazılı ve sözlü iletişim yolu ile etkin biçimde sunabilir, anlaşılır biçimde
ifade eder.
PÇ 4 Mesleği
ile ilgili bilişim teknolojilerini (yazılım, program, animasyon vb.) etkin
kullanır.
PÇ 5 Alanı
ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları
çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
PÇ 6 Kariyer
yönetimi ve yaşam boyu öğrenme konularında farkındalığa sahiptir.
PÇ 7 Alanı ile ilgili verilerin toplanması,
uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel,
kültürel ve etik değerlere sahiptir.
PÇ 8 Bir yabancı dili kullanarak alanındaki
bilgileri takip eder ve meslektaşları ile iletişim kurar.
PÇ 9 Konaklama İşletmeciliği ile ilgili temel
kavramları tanımlar.
PÇ 10 Konaklama İşletmelerinin organizasyonel
yapısını ve yönetim süreçlerini, ön büro, kat hizmetleri, muhasebe, satış,
pazarlama, yiyecek-içecek, insan kaynakları departmanlarının birlikte
işleyişini açıklar.
PÇ 11 Turizm işletmelerinde müşteri ilişkileri
kapsamındaki temel kavramları açıklar.
PÇ 12 Turizm işletmelerinin; rezervasyon alma,
müşteri karşılama, müşteri kayıtlarını oluşturma, menü planlama ve sunum, oda
ve genel alan temizliği, oda-koltuk satış, muhasebe kayıtlarını oluşturma
işlemlerini gerçekleştirir.
|