Dicle Üniversitesi İşletme Bölümü
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Öğrenci Memnuniyet Anketi Sonuç Raporu
Bu rapor, 2024-2025 Güz
Dönemi İşletme bölümü öğrencilerinin akademik ve sosyal hizmetlerden duyduğu
memnuniyeti değerlendirmektedir. Öğrencilerin sorulara verdikleri yanıtlar
Tablolar halinde verilmiştir. Son Kısımda ise genel bir değerlendirme
yapılmıştır.
Öğrenci
Memnuniyet Anket Soruları
|
Yüzde
|
Kayıtlı olduğunuz
programdan memnuniyet düzeyinizi belirtiniz
|
56
|
Öğretim
elemanları alanındaki yenilikleri ve gelişmeleri paylaşır
|
60
|
Derslerde
teknolojik araç ve gereçler etkin kullanılmaktadır
|
63
|
Danışmanım
sorunlarımla ilgilenmektedir
|
56
|
Dersliklerin
donanımı uygundur
|
44
|
Proje
olanaklarından haberdar edilmekteyim
|
56
|
Üniversite
web sayfası kullanışlıdır
|
69
|
Öğrencilere
temiz ve hijyenik bir ortam sunulmaktadır
|
25
|
Öğrenci kulüp
etkinlikleri yapılmaktadır
|
50
|
Üniversite tarafından
kültürel sportif ve sanatsal olanaklar sunulmaktadır
|
38
|
Merkezi
kütüphane fizikî yönden ve donanım açısından uygundur
|
69
|
Üniversitede
yer alan kantin kafe restoran vb. işletmeler kalitelidir
|
44
|
Üniversitede
kariyer planlama etkinlikleri yapılmaktadır
|
63
|
Değişim
programları Erasmus Farabi Mevlana vb. bilgilendirme yapılmaktadır
|
69
|
Üniversitenin
özel gereksinimli bireyler açısından erişilebilirdir
|
38
|
Topluma
hizmet uygulamaları yapılmaktadır
|
44
|
Üniversite
içi huzur ve güvenlik hizmetleri uygundur
|
38
|
Genel Değerlendirme;
Öğrencilerin anket
sorularına verdikleri yanıtlar dikkate alındığında katılımcıların en yüksek
memnuniyet oranları Web sayfasının kullanışlı olması (%69), Merkezi
kütüphanenin fiziki yönden ve donanım açısından uygun olması (69), Değişim
programlarının bilgilendirme yapılması (%69) olarak belirlenmiştir. En düşük
memnuniyet oranları ise temiz ve hijyenik bir ortam sunulması (%25), Üniversite
kültürel ve sportif faaliyetler (%38), Güvenlik hizmetleri (38) olarak belirlenmiştir.
Genel olarak üniversite web sitesinin kullanışlı olmasından, üniversitenin
sunduğu kütüphane hizmetlerinden ve değişim programları tanıtımlarında yüksek
memnuniyet duyan öğrenciler temizlik güvenlik hizmetlerinden, sanatsal ve
sportif faaliyetlerden düşük memnuniyet duymaktadır. Genel olarak Öğrenciler
temizlik imkanlarının artırılmasını, kültürel ve sanatsal ve sportif
faaliyetlerin artırılmasını, Güvenlik hizmetlerinin iyileştirilmesini
bekledikleri söylenebilir.
Öğrenciler kayıtlı
oldukları programdan ortanın (%56) üzerinde bir memnuniyet duymaktadır.
Öğretim elemanlarının
derste teknolojik araç ve gereçler etkin kullanılmalarında %63 bir memnuniyet
duymakta, yenilikçi yaklaşım benimsemelerine ise %60 oranında bir katılım
göstermektedir.
Danışmanlarının sorunları
ile ilgilenmelerini ve projelerden haberdar olmalarını da ortanın üzerinde
(%56) bir oranda memnuniyet belirtmişlerdir.
Derslik donanım uygunluğu
ve kantin hizmetleri ise ortanın altında (%44) bir memnuniyet puanı elde
etmiştir.
Tüm sorular dikkate
alındığında genel memnuniyet 52,17 olarak belirlenmiştir.
Ankete Katılmak İçin Tıklayınız