Fen Fakültesinde Genel Akademik Kurul Toplantısı Yapıldı
Fen Fakültesi Genel Akademik Kurul Toplantısı 15 Haziran 2026 Pazartesi günü Fen Fakültesi Anfi 2'de Fen Fakültesi Dekanı Prof. Dr. H. Özlem GÜNEY başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda fakültenin eğitim-öğretim, araştırma-geliştirme ve toplumsal katkı faaliyetleri değerlendirilirken, akademik birimlerin yürüttüğü çalışmalar ele alındı. Ayrıca önümüzdeki döneme ilişkin hedefler, projeler ve akademik faaliyetler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Genel Akademik Kurul kapsamında, fakültenin akademik ve kurumsal gelişimine katkı sunan öğretim üyelerine çeşitli kategorilerde teşekkür belgeleri verildi. 2025 yılında 2+3=5 yıllık akredite alan Biyoloji, Kimya ve Matematik Bölümlerinin Akreditasyon Komisyonlarına ve Akreditasyon Başkanına teşekkür belgeleri takdim edildi. Ayrıca 2025 yılı içinde özverili çalışmaları ile; bilimsel yayın, akademik başarı, toplumsal katkı, lisansüstü öğrenci mezuniyeti gibi alanlardaki başarışlarıyla kurumsal gelişime destek vererek belge almaya hak kazanan akademik personele, katılımcıların alkışları eşliğinde belgeleri takdim edildi.
Programda ayrıca, yıl boyunca yürütülen çalışmaların değerlendirilmesi yapılarak başarılı uygulamalar paylaşılırken, önümüzdeki döneme ilişkin hedef ve beklentiler de ele alındı.
Fen Fakültesi Dekanlığı tarafından düzenlenen program, teşekkür belgelerinin takdimi ve toplu fotoğraf çekiminin ardından sona erdi.