AKADEMİK ÖZLÜK VE YAZIŞMA ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ - GÖREV TANIMI
-
Akademik personelin 2547 Sayılı Kanunun 31, 32,33/a 33/e 35 50/d maddeleri kapsamında görevlendirmelerinin yapılmasını sağlamak.
-
Akademik personelin Askerlik Hizmetlerinin değerlendirilmesi, sevk ve tehir işlemlerini yapılmasını sağlamak
-
Akademik personelin yurt içi ve yurt dışı görevlendirme işlemlerinin yürütülmesi ilgili gerekli onayların alınmasını sağlamak.
-
Akademik personelin lisansüstü (Yüksek Lisans, Doktora) eğitim iş ve işlemlerini yapılmasını sağlamak.
-
Akademik personelin ders görevlendirme işlemlerini (2547 sayılı kanunun 40/a,40/b,40/c,40/d maddeleri kapsamında) yürütmek
-
Öğretim üyesi alım işlemleri ile ilgili; birimlerle gerekli yazışmaları yapmak işlemlerin takibini sağlamak.
-
Öğretim üyesi (Doçent profesör) atamalarına ilişkin Jüri belirleme, Jüri rapor sonuçları iş ve işlemleri ile ilgili yazışmaları yapmak, atama ile ilgili onay yazışmaları yapmak.
-
Tıpta ve Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Yönetmelik hükümleri çerçevesinde Rotasyon eğitimi ile ilgili gerekli iş ve işlemleri yapmak.
-
Naklen gelen ve naklen giden akademik personel ile ilgili başlama ve ayrılış işlemlerini yapmak.
-
Rektör ve Rektör yardımcılarının görevlendirme, vekâlet ve izin işlemlerini takip etmek.
-
UNİP, ÖYP işlemlerinin yürütülmesini sağlamak
-
Yabancı uyruklu personel görevlendirilmesi (istihdamı) ile ilgili iş ve işlemleri yapmak.
-
Dekan ve Müdür görevlendirme, atama işlemleri ile ilgili gerekli yazışmaları yapmak.
-
Sosyal Güvenlik Kurumuna Hizmet birleştirmesi ile ilgili gerekli yazışmalarda bulunmak.
-
Akademik personelin istifa işlemlerini takip etmek sonuçlandırmak.
-
Pasaport iş ve işlemleri ile ilgili yazışmaları yapmak
-
Akademik personele gerektiğinde görev yeri belgesini düzenlemek.
-
Akademik Personelin Ücretsiz izin onaylarını hazırlamak Rektör onayına sunmak.
-
Akademik Personelin Muvafakat işlemleri ile ilgili yazışmaları yapmak.
-
1416 sayılı kanun uyarınca Milli Eğitim Bakanlığı hesabına Üniversitemiz adına yurtdışı öğrenim görenlerin takibini sağlamak.
-
Akademik Personelin görev süresi uzatımları ile ilgili gerekli olur ve onayları almak.
-
Tababet Uzmanlık Yönetmeliğine göre Uzmanlık kayıt ve tescil işlemlerini yapmak.
-
Bilgi edinme Hakkı Kanunu kapsamında yapılan başvurulara ilişkin işlemlerin yürütülmesini sağlamak.
-
Akademik personelin disiplin (öninceleme, inceleme, soruşturma) işlemleri kapsamında ilgili birimlerle gerekli yazışmaları yapmak.
-
Akademik Personelin Yargı Mercilerince başkanlığımızdan istenen belgeleri sağlamak ve yargı kararlarına ilişkin yazışmalarda bulunmak.
-
Akademik Personelin Özel veya Kamu Kurum ve kuruluşlarıyla ilgili görevlendirme işlemleri ile ilgili yazışmaları yapmak.
-
Diğer Kamu ve Kuruluşlarından Üniversitemize hitaben yazılan ve Akademik birimleri ilgilendiren yazıları yazmak.
- Üniversitemiz Senatosuna sunulacak ve Üniversite Yönetim Kurulunda görüşülecek Akademik konularla ilgili gerekli yazışmaları yapmak.
Personeller
Akademik Özlük ve Yazışma Şube Müdürlüğü
|
Sıra No
|
Adı- Soyadı
|
Ünvanı
|
Dahili No
|
1
|
Yasin AYDIN
|
Şube Müdürü
|
2306
|
2
|
Hüseyin KAÇAR
|
Şef
|
2241
|
3
|
Kasım AYDIN
|
Şef
|
5163
|
4
|
M. Hadi KESKİNKILIÇ
|
Bilgisayar İşletmeni
|
2313
|
5
|
Serdal ÇAPA
|
Bilgisayar İşletmeni
|
2328
|
6
|
Süleyman POLAT
|
Bilgisayar İşletmeni
|
2953
|
7
|
Nurgül ÖZEL
|
Bilgisayar İşletmeni
|
|