P.Ç. 1
|
İngiliz Dili ve Edebiyatı alanına özgü edindiği ileri
düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak sözlü ve yazılı metinleri analiz
eder, üretir ve daha önce oluşturulan yazılı veya sözlü metinleri
yorumlayarak karşılaştırma yöntemi ile didaktik açıdan somutlaştırır.
|
P.Ç. 2
|
İngilizceden Türkçeye, Türkçeden İngilizceye çeviri
yapabilecek ölçüde dil bilgisi ve dil bilinci ile eşdeğer bir çeviri yapar.
|
P.Ç. 3
|
İngilizce olarak yazılmış ülke edebiyatlarının edebi akım
özelliklerine göre mukayese yolu ile üslup ve didaktik açıdan değerlendirir.
|
P.Ç. 4
|
Kültürler arası iletişimin sağlanmasında gerekli temel
bilgi ve becerinin kazanır.
|
P.Ç. 5
|
Dilbilim aracılığı ile dillerin yapısal ve işlevsel
özelliklerini kavrar ve sağlıklı bir iletişim kurar.
|
P.Ç. 6
|
Analitik düşünmeyi ve düşünceyi yorumbilim ve yorumlama
teknikleri ile temellendirmeyi öğrenir.
|
P.Ç. 7
|
Bilgiyi yeni durumlara uyarlar.
|
P.Ç. 8
|
Öğrenim alanı ile ilgili temel mesleki bilgiler edinir.
|
P.Ç. 9
|
Eleştirel bir bakış açısıyla natif düşünceler geliştirir ve
disiplinler arası çalışır.
|
P.Ç.
10
|
Öğrenme sürecinin hayat boyu devam edecek olan bir
bilinçlenme süreci olduğunu kavrar ve konuyu kendi başına bilimsel olarak
araştırır.
|
P.Ç.
11
|
Toplumsal sorumluluk bilinci ve yaşadığı sosyal çevre için
proje ve etkinlikler düzenler ve bunları uygular.
|
P.Ç.
12
|
Filolojik konularla ilgili bilgileri izler ve diğer
disiplinlerden yararlanır.
|
P.Ç.
13
|
Kendini ifade edebilme, bir konuyu bilimsel olarak
İngilizce ve Türkçe sunma ve karşı tarafın nasıl algılayacağını ön görebilme
becerisini kazanır.
|
P.Ç.
14
|
Öz değerlendirme yapar ve özgüveni geliştirir.
|
P.Ç.
15
|
İletişim odaklı çeşitli mesleki alanlarda bireyin başarılı
olmasını sağlayacak yöntemleri uygular.
|