-Bireysel ve kurumsal sosyal sorumluluğun bilincinde
olarak iletişim kampanyaları gerçekleştirebilme, sponsorluk projeleri hazırlama, reklam kampanyalarını oluşturma
ve uygulama, reklam çözümlemeleri yapabilme, geleneksel medya ve yeni medya ortamları için üretim yapabilme, siyasal iletişim ve diplomasi alanında
bilgi sahibi olarak siyasi faaliyetlerde bulunabilme vb. halkla ilişkiler alanına giren her türlü
iletişim çalışmasını gerçekleştirebilme.
-Halkla İlişkiler ve Tanıtım alanında kuramsal ve
uygulamaya dayalı bilgilere hâkim olarak bunları
ifade edebilme yeteneğine
sahip olma.
-Halkla İlişkiler ve
Tanıtım alanına ilişkin etik kodlar ile birlikte yasa, yönetmelik ve mevzuata uygun çalışmalar yürütebilme.
-Halkla İlişkiler ve Tanıtım
alanına ilişkin yöntem,
araç ve teknolojileri yetkin bir biçimde kullanabilme.
-Halkla ilişkiler
disiplininin ve ilişkili olduğu diğer disiplinlerin temel kavramlarını kavrayabilme ve halkla
ilişkiler disipliniyle olan bağlantılarını kurabilme.
- İletişim araştırmalarında kullanılan nitel ve nicel araştırmaları ve özelliklerini kavrayabilme, araştırma yapma becerisine sahip olma.
-Sosyal bilimler
alanındaki diğer disiplinlerdeki bilgiyi gerektiğinde kendi alanında kullanabilecek formda yeniden düzenleyebilme becerisine hâkim olma. -Empati kurabilme
becerisine sahip olma, topluluk önünde sunum yapabilme, ekip çalışması içerisinde yer
alarak çalışmalara katkı sunma ve karşılaşılan problemlerin çözümüne katkı sunabilme.
-Yaşam boyu öğrenme bilinciyle Halkla İlişkiler ve
Tanıtım alanıyla ilgili güncel gelişmeleri, değişiklikleri, teknolojiyi yakından takip ederek kendini
izleme ve geliştirme becerisine sahip olma.
-Ulusal ve uluslararası
kültürel ve çağdaş yaklaşımları, sorunları ve
olayları takip ederek mesleki görüş ve
çözüm önerileri sunabilme.