Kalite Politikası

-Bireysel ve kurumsal sosyal sorumluluğun bilincinde olarak iletişim kampanyaları gerçekleştirebilme, sponsorluk projeleri hazırlama, reklam  kampanyalarını oluşturma ve uygulama, reklam çözümlemeleri yapabilme, geleneksel medya ve yeni medya ortamları için üretim yapabilme, siyasal iletişim ve diplomasi alanında bilgi sahibi olarak siyasi faaliyetlerde bulunabilme vb. halkla ilişkiler alanına giren her türlü iletişim çalışmasını gerçekleştirebilme.

-Halkla İlişkiler ve Tanıtım alanında kuramsal ve uygulamaya dayalı bilgilere hâkim olarak bunları ifade edebilme yeteneğine sahip olma.

  -Halkla İlişkiler ve Tanıtım alanına ilişkin etik kodlar ile birlikte yasa, yönetmelik ve mevzuata uygun çalışmalar yürütebilme.

-Halkla İlişkiler ve Tanıtım alanına ilişkin yöntem, araç ve teknolojileri yetkin bir biçimde kullanabilme.

  -Halkla ilişkiler disiplininin ve ilişkili olduğu diğer disiplinlerin temel kavramlarını kavrayabilme ve halkla ilişkiler disipliniyle olan bağlantılarını kurabilme.

- İletişim araştırmalarında kullanılan nitel ve nicel araştırmaları ve özelliklerini kavrayabilme, araştırma yapma becerisine sahip olma.

  -Sosyal bilimler alanındaki diğer disiplinlerdeki bilgiyi gerektiğinde kendi alanında kullanabilecek formda yeniden düzenleyebilme becerisine hâkim olma.
  -Empati kurabilme becerisine sahip olma, topluluk önünde sunum yapabilme, ekip çalışması içerisinde yer alarak çalışmalara katkı sunma ve karşılaşılan problemlerin çözümüne katkı sunabilme.

-Yaşam boyu öğrenme bilinciyle Halkla İlişkiler ve Tanıtım alanıyla ilgili güncel gelişmeleri, değişiklikleri, teknolojiyi yakından takip ederek kendini izleme ve geliştirme becerisine sahip olma.

   -Ulusal ve uluslararası kültürel ve çağdaş yaklaşımları, sorunları ve olayları takip ederek mesleki görüş ve çözüm önerileri sunabilme.