Muhtemel
İçerikler / Oturum Başlıkları:
 - Kur’an
     Eğitiminin Tarihsel Seyri ve Günümüzdeki Durumu
 
 
  - İlk
      dönemlerden günümüze Kur’an eğitimi modelleri
 
  - Osmanlı
      döneminde Kuran eğitimi
 
  - Cumhuriyet
      dönemi ve sonrası yaklaşımlar
 
 
 - Kur’an
     Öğretiminde Yöntem ve Teknikler
 
 
  - Yüzünden
      okuma ve ezber öğretimi stratejileri
 
  - Dijital
      araçlar ve teknolojik destekli öğretim
 
 
 - Kıraat
     İlmi: Tarihi Gelişim ve Günümüzdeki Uygulamaları
 
 
  - Lisans ve
      Lisans üstü eğitimde kıraat
 
  - Kıraat
      imamlarının metodolojileri
 
  - Kıraat
      farklılıklarının tefsir ve fıkıh üzerindeki etkileri
 
  - Kıraat-Resm-i
      Mushaf İlişkisi
 
 
 - İlahiyat
     Fakültelerindeki Kur’an Eğitiminin Yapısı ve Sorunları
 
 
  - Hazırlık
      sınıfları, hafız öğrenciler ve diğer sınıflar
 
  - Müfredat,
      öğretici donanımı ve öğrenci profili
 
  - Üniversite
      öğrencileri için Kur’an öğretiminde temel hedefler
 
  - Derslerde
      kullanılan yöntemlerin öğrenci üzerindeki etkileri
 
 
 - Kur’an
     Öğretiminde Karşılaşılan Pedagojik Sorunlar
 
 
  - Öğrenme
      güçlükleri ve motivasyon sorunları
 
  - Öğretmen-öğrenci
      ilişkileri ve sınıf yönetimi
 
  - Müfredat
      birliği ve öğrenci seviyeleri
 
 
 - Uluslararası
     Perspektiften Kur’an Eğitimi ve Kıraat
 
 
  - Farklı
      ülkelerdeki uygulamalar ve karşılaştırmalar
 
  - Günümüz
      dünyasında İslami ilimlerde küresel etkileşim
 
 
 - Kur’an’ı
     Anlamaya Yönelik Eğitim Modelleri
 
 
  - Sadece
      kıraat değil, anlam odaklı yaklaşımlar
 
  - Meal,
      tefsir ve bağlamla okuma alışkanlığı kazandırma
 
 
 - Kıraat
     İlmi İlahiyat Öğrencilerine Nasıl Sunulmalı?
 
 
  - Kıraat
      farklılıklarının üniversite düzeyinde anlaşılabilirliği
 
  - Kıraat
      eğitim metotları
 
  - Kıraat
      ilmi ile İslamî ilimlere giriş ilişkisi
 
 
 - Kur’an
     Eğitiminde Öğrenci Motivasyonu ve İlgi Alanları
 
 
  - Üniversite
      öğrencilerinin Kur’an eğitimine bakışları
 
  - İlgi
      artırıcı yöntemler: yarışmalar, proje temelli öğrenme, uygulamalı dersler
 
 
 - Hafızlık
     ve İlahiyat Eğitimi Arasındaki Denge
 
 
  - Hafızlık
      yapmış öğrencilerin üniversite süreçlerindeki durumu
 
  - Hafız
      olmayan öğrencilerin Kur’an eğitimiyle entegrasyonu
 
  - Hafız
      öğrenciler Kuran dersinden muaf olmalı mı
 
 
 - Kur’an
     Eğitiminde Dijital Uygulamalar ve Teknoloji Kullanımı
 
 
  - Öğrencilerin
      mobil uygulamalar, çevrim içi platformlar üzerinden Kur’an öğrenme
      deneyimi
 
  - Üniversitelerde
      teknoloji destekli Kur’an eğitiminin imkânları
 
 
 - Kadın
     Öğrenciler ve Kur’an Eğitimi Deneyimi
 
 
  - Kadın
      üniversite öğrencilerinin karşılaştığı fırsatlar ve engeller
 
  - Cinsiyet
      temelli pedagojik yaklaşımlar
 
 
 - Kur’an
     Eğitimi Alan Öğrencilerin Mesleki Gelecek Algısı
 
 
  - İlahiyat
      öğrencileri özelinde meslek planlaması
 
  - Kur’an
      öğreticiliği, müezzinlik, vaizlik gibi alanlarda kariyer düşünceleri
 
 
 - Öğrenci
     Gözüyle Kur’an Eğitiminin Sorunları ve Öneriler
 
 - Katılımcıların
     görüşleriyle doğrudan deneyim paylaşımı
 
 - Öğrenciler
     tarafından önerilen yenilikçi çözüm yolları