REKTÖR ERONAT’TAN PERSONELE TEŞEKKÜR BELGESİ
Dicle Üniversitesi Rektörü Prof.
Dr. Kamuran Eronat, üniversitenin gelişimine sundukları katkı ve özverili
çalışmaları dolayısıyla Rektörlük Özel Kalem ve Genel Sekreterlik birimlerinde
görev yapan personele teşekkür belgesi takdim etti.
Düzenlenen törende konuşan Rektör
Eronat, çalışanların görev bilinci, fedakârlığı ve kuruma olan bağlılıklarının
üniversitenin kurumsal gelişiminde önemli rol oynadığını vurguladı. Eronat,
“Üniversitemizin gelişimine sunduğunuz değerli katkılar, özverili çalışmalarınız,
görev bilinciniz ve kurumumuza göstermiş olduğunuz bağlılık nedeniyle sizlere
teşekkür ediyorum. Başarılı çalışmalarınızın devamını diliyorum.” ifadelerini
kullandı.
Personelin göstermiş olduğu
gayretin memnuniyet verici olduğunu belirten Eronat, bu uygulamanın belirli
birimlerle sınırlı kalmayacağını ifade ederek, “Bu tür uygulamaları başlattık,
diğer birimlerde görev yapan mesai arkadaşlarımıza da teşekkür belgelerini
takdim edeceğiz.” dedi. Dicle Üniversitesi’nin daha ileriye taşınmasında tüm
çalışanların emeğinin büyük önem taşıdığını ifade etti.
Programa, Rektör Yardımcıları
Prof. Dr. Mehmet Siraç Özerdem, Prof. Dr. Velat Şen ve Prof. Dr. Vahap Özpolat
ile Genel Sekreter Prof. Dr. Mustafa Uğurlu Arslan da katıldı.
Program, teşekkür belgelerinin
takdimi ve hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.