Fen Fakültesi 49. Dönem Mezuniyet Töreni Coşkuyla Gerçekleştirildi
Fen Fakültesi 49. Dönem Mezuniyet Töreni, 16 Haziran 2026 Salı günü saat 13.00’te 15 Temmuz Kültür ve Kongre Merkezi Cahit Sıtkı Tarancı Salonu’nda gerçekleştirildi.
Törene Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Vahap Özpolat, Fen Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Hatun Özlem Güney, bölüm başkanları, akademisyenler, idari personel, öğrenciler ve aileleri katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından başlayan programda, protokol konuşmaları gerçekleştirildi. Konuşmalarda mezun öğrencilerin elde ettikleri başarılar vurgulanırken, öğrencilerin gelecekte ülkeye ve bilime önemli katkılar sunacaklarına olan inanç dile getirildi.
Törende Fen Fakültesi bünyesinde eğitimlerini başarıyla tamamlayan Biyoloji, Fizik, Kimya, Matematik ile Moleküler Biyoloji ve Genetik bölümlerinin öğrencileri mezuniyet sevinci yaşadı. Diplomalarını alan öğrenciler, keplerini havaya fırlatarak mezuniyet coşkusunu aileleri ve akademisyenleriyle birlikte paylaştı.
Yoğun katılımın olduğu tören, toplu fotoğraf çekimi ve iyi dileklerin ardından sona erdi. Törenin ardından öğrenciler ve ailelerinin Fen Fakültesi önünde toplanması ile müzik eşliğinde kutlamalara devam edildi.