FAKÜLTEMİZİN TÜBİTAK 2209-A 2022/1 DÖNEMİ KABUL EDİLEN ÖĞRENCİ PROJELERİ
Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı tarafından yürütülen
“2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı” 2022/1
dönemi kapsamında Fakültemizden 8 adet proje kabul edilmiştir. Projesi
kabul olan hocalarımızı ve öğrencilerimizi tebrik eder başarılarının devamını dileriz.
Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanlığı
2209-A Proje
Destekleme Programı Başvurusu kabul edilen Öğrencilerimiz
|
Proje Başlığı
|
2209-A
Proje Danışman Akademisyenlerimiz
|
Besra BEKTARIM
Evin KAYA
|
Özel Gereksinimli Çocuğu
Olan Bireylere Verilen Psikoeğitimin Defresif Belirti ve İçselleştirilmiş
Damgalama Düzeyine Etkisi
|
Doç. Dr. Öğr. Üyesi Funda GÜMÜŞ
|
Nurcan YOLUR
|
Ebeveynlerin çocuk cinsel
istismarına yönelik bilgi düzeylerı tutumları ve etkileyen Faktörler
|
Merve Akarslan
Fidan Karadeniz
|
Terminal dönem hastalarına
bakım veren hemşirelerde ölüm korkusu ve yaşamın anlam ilişkisinin
belirlenmesi
|
Emine ARICA
Perveşin UMUTLU
|
Hemşirelik öğrencilerinin
bakım rollerine oryantasyonları ile öz yeterlilik ve empati düzeyleri
arasındaki ilişki
|
Doç Dr. Leyla ZENGİN AYDIN
|
Seher TÜRKER
Pınar AKÇAKAYA
|
Hemşirelik öğrencilerinin
özel gereksinimi olan bireylere yönelik tutumları ile merhamet düzeyi
arasındaki ilişki
|
Şevval Yolcu
Mukaddes Elif Kahraman
Büşra Buğdaci
|
Hemşirelik öğrencilerinin
toplumsal cinsiyet algıları ve dini tutumları ile kadın sağlığı ve
hastalıkları hemşireliği dersine ilişkin bakış açıları arasındaki ilişkinin
incelenmesi
|
Doç.Dr.Öğr.Üyesi Mesude DUMAN
|
Mehmet DEMİRBAŞ
Recep CEVİZLİ
Jiyan SARI
|
Tip 1 Diyabetli Çocuğu
Olan Ebeveynlerin Stresle Başa Çıkma Stilleri ve Ebeveynlik Tutumları
Arasındaki İlişkinin İncelenmesi.
|
Doç. Dr. Öğr.
Üyesi Hamdiye ARDA SÜRÜCÜ
|
Erkan SİBER
|
Görme Engelli Üniversite
Öğrencilerine Akran Eğitim Modeli Kullanılarak Verilen Üreme Sağlığı
Eğitiminin Bilgi Düzeyi Ve Memnuniyet Üzerine Etkisi
|
Doç.Dr. Yeter DURGUN OZAN
|