ÖĞRENCİ ANKETLERİ
Mezun
Anketi
Mezun öğrencilerimiz ve
işverenlerimiz ile yapmış olduğumuz anketler aşağıdaki gibi sonuçlanmıştır.
İşveren
Anketi
|
|
Çok
zayıf (1)
|
Zayıf (2)
|
Yeterli (3)
|
İyi (4)
|
Çok
iyi (5)
|
|
(%)
|
(%)
|
(%)
|
(%)
|
(%)
|
Matematik, fen ve mühendislik
bilgileri kullanma becerisi
|
0
|
5
|
15
|
40
|
40
|
Mühendislik problemlerini
belirleme, modelleme ve çözme becerisi
|
0
|
10
|
20
|
30
|
40
|
Bir sistemi, sistem bileşenini ya
da süreci analiz etme ve istenen gereksinimleri karşılamak üzere gerçekçi kısıtlar
altında tasarlama; bu doğrultuda modern tasarım yöntemlerini uygulama
becerisi
|
0
|
10
|
40
|
30
|
20
|
Mühendislik uygulamaları için
gerekli olan modern teknik ve araçları seçme ve kullanma becerisi
|
0
|
20
|
30
|
30
|
20
|
Deney tasarlayıp yürütebilme ve
sonuçları analiz edip yorumlama becerisi
|
0
|
5
|
25
|
40
|
30
|
Bireysel olarak ve çok disiplinli
takımlarda etkin çalışma ve sorumluluk alma becerisi
|
0
|
20
|
25
|
35
|
20
|
Sözlü ve yazılı etkin iletişim
kurma; genel düzeyde yabancı dil düzeyi
|
0
|
5
|
35
|
40
|
20
|
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği
bilinci; bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli
yenileme becerisi
|
0
|
20
|
20
|
25
|
35
|
Mesleki ve etik sorumluluk bilinci
düzeyi
|
0
|
10
|
35
|
40
|
15
|
Proje yönetme, işyeri uygulamaları,
çalışanların sağlığı, çevre ve iş güvenliği konularında bilinci; mühendislik
uygulamalarının hukuksal sonuçlarının farkındalığı
|
0
|
30
|
20
|
30
|
20
|
Mühendislik çözümlerinin ve
uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkilerinin bilinci;
girişimcilik ve yenilikçilik konularının farkındalığı ve çağın sorunları
hakkında bilgi düzeyi
|
0
|
10
|
20
|
55
|
15
|
Kendi alanı
ile ilgili ulusal ve uluslararası standart ve yönetmelikleri yeterli düzeyde
bilme ve uygulamalarda dikkate alma becerisi.
|
0
|
20
|
30
|
25
|
25
|
Güncel konulara ilişkin bilgi
sahibi olma düzeyi
|
0
|
10
|
20
|
40
|
30
|
İşletme
içindeki genel performansı.
|
0
|
10
|
15
|
45
|
30
|