Sınav Koordinatörlükleri bünyesinde kayıtlı olan Personellerimizin bir kısmının bilgilerinin güncel olmadığı tespit edilmiştir. Görev sonrası Ödemeye esas teşkil etmesi açısından bilgi eksikliği bulunan kişilere ilgili Koordinatörlük tarafından ödeme yapılamamaktadır. Aynı şekilde iletişim bilgileri eksik olan, değişiklik olup bunu sisteme işlemeyen Görevlilerimiz de güncelleme yapmadığından görevlendirme süreçlerinde iletişim kopukluğu yaşanmaktadır. Söz konusu durumlara ilişkin herhangi bir mağduriyet yaşanmaması adına, sisteme kayıtlı Personellerimizin, ilgili Sınav Koordinatörlüklerin sayfasına girerek bilgilerini kontrol etmeleri, (İsim ve soyisim değişikliği, IBAN, Cep telefonu ve Mail adresi kontrolü) eksiklik ve hata olan kısımlarda gerekli bilgi girişlerini girerek güncelleme yapmaları hususunu önemle bilgilerinize sunarız.
Sınavlarda görev almak isteyip sistemde kaydı bulunmayan Üniversitemizin değerli Personellerininde Ceylan Enstitüler binasında bulunan Sınav Koordinatörlüğü Bürosuna müracaat ederek kayıt işlemini yapmaları gerekmektedir.