2021
/ 2022 akademik yılı için seçilen öğrencilerin yerleştirildiği üniversite
listesi duyuru ekinde bulunmaktadır.
05.04.2021 tarihinde yapılan
toplantıda belirlenen tarihe kadar tercih formunu göndermeyen öğrencilerimiz
yerleştirilememiştir. Bu sebeple bu öğrencilerimiz, yurt dışındaki
üniversitelere başvuru aşamasına geçemeyecektir.
Gidiş dönemini “Güz” veya “Güz
ve Bahar” dönemi olarak tercih eden öğrencilerimizin isimleri 16.04.2021
tarihine kadar gitmek istedikleri üniversitelere bildirilecektir. 19.04.2021
tarihinden itibaren öğrencilerimizin ilgili üniversitelere başvuru işlemlerini
tamamlamaları beklenmektedir. Üniversitelere başvuru işlemleri öğrencilerimizin
sorumluluğundadır. Bu sebeple ilgili üniversitelerin son başvuru tarihine kadar
istenen bütün başvuru formlarının ve diğer bütün belgelerin talep edilen
şekilde (e-posta, online başvuru, taranmış belge gönderimi, fax, posta vs) gidilecek kuruma gönderilmesi gerekmektedir. Bu
süreç ile ilgili detaylı bilgi tercih edilen üniversitelerin Erasmus
Koordinatörlüğü web sayfalarında bulunabilir. Gidilecek kurumların eğitime ara
vermesi, eğitimi uzaktan veya hibrit şekilde yapması mümkün olabilmektedir.
Üniversitelerin pandemi dönemindeki eğitim sistemlerinin araştırılması
konusundaki sorumluluk öğrencilerimize aittir. Bu ve benzeri sebeplerle
öğrencilerimizin gidilecek kurum tarafından kabul edilememesi durumunda başka
bir kuruma başvuru yapılabilmesi üniversitelerin başvuru dönemi ve kontenjan
durumuna göre mümkün olabilecektir.
“Bahar” dönemini tercih eden
öğrencilerimizin işlemleri Eylül ayında başlayacak olup isimleri bildirildikten
sonra öğrencilerimizin gitmek istedikleri kuruma başvuru işlemlerini başlatması
gerekmektedir. Önümüzdeki akademik dönemin başlaması itibari ile bu
öğrencilerimizin Erasmus Koordinatörlüğü ile iletişime geçmesi gerekmektedir.
Dersleri yıllık olan öğrenciler
dışındaki öğrencilerimizin tamamı 1 dönem hibe almak üzere seçilmiştir. Ancak
bütçenin uygun olması durumunda bu öğrencilerimizin Erasmus dönemlerinin tamamı
da hibelendirilebilecektir. Bu durumla ilgili bilginin netleşmesi için kesin
bir tarih bulunmamaktadır.
Yedek listede olup listeye giren
öğrenciler ise hibesiz olarak seçilmiş olup program bütçesinin uygun olması
durumunda bu öğrencilerimize de hibe aktarımı gerçekleştirilebilecektir.
Bu duyuru tebligat niteliğinde
olup adaylara ayrıca bilgilendirme yapılmayacaktır.
Önemli Not: Toplantıda belirtilmesine rağmen farklı e-postalara formlar gönderilmişti. Bu yapılan başvurular listeye eklenmemişti. İlgili kişiler tekrar eklenip liste güncellenmiştir.
Lütfen yapılan bilgilendirme ve duyuruları ilerleyen süreçlerde sorun yaşamamak adına dikkatle takip ediniz.